EUROSIUNTA PRIVATUMO POLITIKA
UAB „EUROSIUNTA“ (toliau Bendrovė) vertina ir saugo asmens duomenų privatumą ir saugumą, todėl šioje Privatumo politikoje (toliau – Privatumo politika) paaiškinta, kaip tvarkomi klientų (toliau – Klientas) ir kitų duomenų subjektų asmens duomenys.
Tvarkydami asmens duomenis laikomės 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo, kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas, toliau – BDAR), kitų galiojančių teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų apsaugą, ir šios Privatumo politikos nuostatų.
Šioje Privatumo politikoje pateikiama svarbiausia susisteminta informaciją apie Kliento asmens duomenų apsaugą:
t.y. kokie asmens duomenys renkami, kaip ir kodėl yra/ bus naudojami, kokiais teisiniais pagrindais tvarkomi, kiek laiko saugomi, kam reikalui esant perduodami, taip pat Bendrovės pareigos tvarkant Kliento asmens duomenis, Kliento turimas teises ir jų įgyvendinimo būdus. Svarbiausia informacija apie kliento asmens duomenų tvarkymą yra pateikiama šios Privatumo politikos 16 skyriuje esančiose lentelėse. Jei kiltų klausimų, visad skambinkite tel. nr +37067297228
Privatumo politika yra nuolat kintantis dokumentas, todėl esant poreikiui gali būti tobulinama, keičiama, naujinama, todėl mūsų svetainėje, rasite naujausią Privatumo politikos versiją. Apie Privatumo politikos svarbiausius pasikeitimus būsite papildomai informuojami, o atnaujintą versiją visada paskelbsime savo Svetainėje.
Paskutiniai Privatumo politikos pakeitimai atlikti ir galioja nuo 2024 gegužės 1d.
- SĄVOKOS
Šioje Privatumo politikoje naudojamos šios sąvokos:
- Bendrovė, reiškia UAB „EUROSIUNTA“, uždarąją akcinę bendrovę, įsteigta 2014m. vasario 6d. Įmonės kodas 303237566. Vidaus taisyklės dėl asmens duomenų saugojimo sudarytos remiantis Lietuvos valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos reglamentu (2016/679 ir BDAR) dėl asmens dokumentų saugojimo ir tvarkymo.
- Paslaugos reiškia visas paslaugas, kurias Bendrovė siūlo ir teikia Jums, įskaitant (i) Transporto priemonių ir jose esančio turto nuomos (naudojimosi), priežiūros paslaugas, civilinės atsakomybės draudimą, taip pat medžiagų ir kuro, reikalingų Transporto priemonių ir turto naudojimui pagal jų įprastą paskirtį, teikimą, (ii) kitas paslaugas teikiamas.
- Svetainė reiškia interneto svetainę, pasiekiamą adresu https://eurosiunta.lt.
- Taisyklės reiškia Bendrovės Nuomos ir paslaugų teikimo taisykles, pasiekiamas Svetainėje.
- Asmens duomenys – bet kokia informacija apie fizinį asmenį, kurio tapatybė nustatyta arba kurio tapatybę galima nustatyti (Duomenų subjektas); fizinis asmuo, kurio tapatybę galima nustatyti, yra asmuo, kurio tapatybę tiesiogiai arba netiesiogiai galima nustatyti, visų pirma, pagal identifikatorių, kaip antai, vardą ir pavardę, asmens identifikavimo numerį, buvimo vietos duomenis ir interneto identifikatorių arba pagal vieną ar kelis to fizinio asmens fizinės, fiziologinės, genetinės, psichinės, ekonominės, kultūrinės ar socialinės tapatybės požymius.
- Paslaugų sutartis reiškia tarp Jūsų ir Bendrovės Taisyklių pagrindu sudarytą sutartį dėl Paslaugų teikimo.
Kitos sąvokos turi reikšmes, joms priskirtas ir apibrėžtas BDAR ir Paslaugų teikimo sutartyje.
- KOKIAIS TEISINIAIS PAGRINDAIS REMIAMASI TVARKANT KLIENTO ASMENS DUOMENIS?
Šioje Privatumo politikoje nurodyti Kliento asmens duomenys mes tvarkomi remiantis šiais teisiniais pagrindais:
- sudarant, vykdant, keičiant ir administruojant Paslaugų sutartį (BDAR 6(1)(b) str.);
- vykdant mums taikomas teisines prievoles ir teisės aktų reikalavimus (BDAR 6(1)(c) str.);
- įgyvendinant Bendrovės ir trečiųjų asmenų teisėtą interesą (BDAR 6(1)(f) str.);
- įgyvendinant Kliento sutikimą (BDAR 6(1)(a) str., BDAR 9(2)(a) str.);
Taikomų teisės aktų numatyta apimtimi ir sąlygomis Klientų tų pačių asmens duomenų tvarkymui gali būti taikomas vienas ar keli aukščiau nurodyti teisiniai pagrindai. Kliento asmens duomenų tvarkymo tikslai ir teisiniai pagrindai yra išsamiai aprašyti ir pateikti šios Privatumo politikos 16 skyriuje.
- DUOMENŲ RINKIMO TIKSLAS
3.1 Bendrovė renka ir tvarko tik tuos Kliento asmens duomenis, kurie yra pakankami ir būtini pasiekti tikslus, dėl kurių jie tvarkomi. Jūsų asmens duomenų tvarkymo tikslai ir renkamų asmens duomenų sąrašas yra išsamiai aprašytas ir pateiktas šios Privatumo politikos 16 skyriuje.
3.2 Kliento asmens duomenys renkami ir tvarkomi siekiant sudaryti ar įvykdyti Paslaugų sutartį su Klientu ir/ar tam, kad būtų galima operatyviai ir tinkamai teikti Paslaugas bei reaguoti į Kliento/vartotojo užklausas, prašymus, skundus. Jums nepateikus savo duomenų, juos pateikus su klaidomis arba atsisakius toliau teikti, bendrovė negalės sudaryti ir/ar vykdyti Paslaugų sutarties, teikti Paslaugas bei tinkamai sureaguoti į kliento užklausas, prašymus, skundus ir/arba kitus reikalavimus, kurie reikalauja mūsų veikimo. Atitinkamai, asmens duomenų nepateikimas arba atsisakymas toliau teikti tam tikrus asmens duomenis reikš, kad Paslaugų sutartis su Jumis nebus sudaryta arba bus nutraukiama.
Daugiau informacijos apie Kliento teises yra pateikiama Privatumo politikos 12 skyriuje.
- IŠ KOKIŲ ŠALTINIŲ GAUNAMI KLIENTO DUOMENYS?
Beveik visus Kliento asmens duomenis Bendrovė gauna iš Kliento, Klientui sudarant su Bendrove Paslaugų sutartį.
Taip pat, kai tai leidžia teisės aktai ir kai tai būtina Paslaugų sutarties vykdymui ir (arba) kitiems Klientų asmens duomenų tvarkymo tikslams pasiekti, Bendrovė renka arba Bendrovei tampa žinoma įvairi informaciją apie Klientą iš šių įvairių šaltinių:
- iš oficialių institucijų – vairuotojo pažymėjimo galiojimo patikros duomenis;
- iš policijos, savivaldybių – informaciją apie kelių eismo taisyklių (KET) ir kitus pažeidimus bei eismo įvykius;
- iš draudimo bendrovių ir kitų oficialių institucijų ar asmenų – informaciją apie eismo įvykius, žalą Bendrovei Transporto priemonėms ar tretiesiems asmenims;
- iš mokėjimo paslaugų teikėjų – informacija apie Jūsų mokėjimo operacijas;
- iš skolų išieškojimo įmonių, žalų valdymo ir/ar kredito reitingų įmonių – Jūsų finansinių įsipareigojimų mums duomenis;
- iš viešųjų registrų – įvairi viešai prieinama informacija;
- iš interneto/ ryšio paslaugų teikėjų – Jūsų naudojimosi duomenys;
- iš kitų oficialių institucijų (pvz. įvairių policijos padalinių, VMI, VDAI ir pan.) – atliekamų tyrimų informacija.
- ASMENS DUOMENYS ESANT BŪTINYBEI PERDUODAMI:
- Esant būtinybei ir teisiškai pagrįstiems pagrindams, Kliento asmens duomenis teikiame ir paslaugų teikėjams, kurie yra atskiri duomenų valdytojai, taip pat įvairioms institucijoms, organizacijoms ir kitiems duomenų valdytojams, kurie turi teisę gauti informaciją pagal galiojančius teisės aktus ir (arba) Bendrovės teisėtus interesus. Pavyzdžiui:
- įvykus nelaimingam atsitikimui ir/ar autoįvykiui Kliento duomenys bus perduoti draudimo bendrovėms, o prireikus ir kitoms avarijoje dalyvavusioms šalims;
- gavus baudas už kelių eismo (KET) pažeidimus Bendrovė turi teisę ir tam tikrais atvejais pareigą atskleisti kelių eismo taisyklių pažeidimą padariusio asmens duomenis, atitinkamoms institucijoms (pvz., policijai), remiantis mūsų turimais Transporto priemonės duomenimis;
- bendrovė turi teisę ir tam tikrais atvejais pareigą perduoti informaciją apie Klientą kompetentingoms institucijoms (pvz., teisėsaugos institucijoms, teismams, kitoms ginčų sprendimo institucijoms) sukčiavimo, nusikaltimų ir nusikaltimų prevencijos ir kitų tyrimų nagrinėjimo tikslais;
- gavus baudas už stovėjimo (parkavimo) pažeidimus;
- jeigu Klientas nevykdo savo finansinių įsipareigojimų pagal Paslaugų sutartį ir nesumoka skolos per pranešime nurodytą terminą, Bendrovė turi teisę perduoti Kliento asmens duomenis skolų išieškojimo įmonėms, antstoliams, teismams, kad būtų pradėti skolos išieškojimo procesai;
- Kliento asmens duomenys taip pat gali būti perduoti kitiems duomenų valdytojams (draudimo bendrovėms, transporto priemonių techninės priežiūros paslaugų teikėjams ar kitiems papildomų paslaugų teikėjams);
- ASMENS DUOMENŲ SAUGOJIMO TRUKMĖ
6.1 Kliento asmens duomenis tvarkomi ir saugomi ne ilgiau, nei to reikalauja tvarkymo tikslas(-ai) arba kai to reikalauja teisės aktai. Išsami informacija apie galimus Kliento asmens duomenų tvarkymo tikslus ir šiais tikslais tvarkomų asmens duomenų saugojimo terminus yra nurodyta šios Privatumo politikos 16 skyriuje.
6.2 Pasibaigus nustatytam Kliento duomenų tvarkymo ir saugojimo terminui, Bendrovė Kliento duomenis ištrina arba patikimai ir neatstatomai nuasmenina. kuo greičiau.
6.3Ilgesnis negu nurodyta šioje Privatumo politikoje Kliento asmens duomenų saugojimas gali būti vykdomas tik tuomet, kai:
- Kliento duomenys būtini tinkamam skolos, žalos administravimui, ginčo, skundo išnagrinėjimui, kad būtų užtikrinti Bendrovės ar trečiųjų asmenų teisėti interesai;
- reikalinga, kad Bendrovė galėtų apsiginti nuo esamų ar gresiančių reikalavimų, pretenzijų ar ieškinių, kad įgyvendinti savo teises;
- esama pagrįstų įtarimų dėl pažeidimų, neteisėtos veikos, dėl kurios yra ar gali būti atliekamas tyrimas
- egzistuoja kiti teisės aktuose numatyti pagrindai.
- ASMENS DUOMENŲ SAUGUMO UŽTIKRINIMAS
-
- Kliento asmens duomenys tvarkomi atsakingai ir saugiai, vadovaujantis savo vidaus asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis ir atitinkamomis techninėmis ir organizacinėmis priemonėmis, kad užtikrint apsaugą nuo neteisėto duomenų tvarkymo, nuo netyčinio praradimo, sunaikinimo, sugadinimo, pakeitimo, atskleidimo ar bet kokio kito neteisėto tvarkymo veiksmo. Todėl, atitinkamai, vadovaujantis šiais pagrindiniais duomenų tvarkymo principais:
- asmens duomenys renkami tik apibrėžtais ir teisėtais tikslais;
- asmens duomenys tvarkomi sąžiningai ir tik pirminiu tikslu;
- asmens duomenys saugomi ne ilgiau, nei to reikalauja nustatyti tikslai arba teisės aktai;
- asmens duomenys pavedami tvarkyti tik darbuotojams, kuriems suteikta tokia teisė ir oficiali prieiga;
- asmens duomenys tvarkomi tik taikant atitinkamas technines ir organizacines priemones;
- trečiosioms šalims asmens duomenys atskleidžiami tik esant teisiniam pagrindui;
- jei taikoma, informuojame Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją apie užfiksuotus ar įtariamus asmens duomenų saugumo pažeidimus;
- Neaktualūs, netikslūs ir kitaip Bendrovės veiklos procesams ne(be)reikalingi Asmens duomenys (jų kopijos) taip pat privalo būti nedelsiant saugiai sunaikinami (ištrinami)
- KLIENTO TEISĖS
Klientas kaip duomenų subjektas turi šias BDAR numatytas teises:
- Teisę žinoti – žinoti (būti informuotam) apie savo asmens duomenų tvarkymą;
- Teisę susipažinti – gauti patvirtinimą ar Jūsų asmens duomenys yra tvarkomi, o jei taip yra, prašyti susipažinti su savo asmens duomenimis ir gauti jų kopiją;
- Teisę ištaisyti – prašyti, kad būtų ištaisyti netikslūs ar nepilni asmens duomenys;
- Teisę nesutikti – nesutikti, kad būtų tvarkomi Jūsų asmens duomenys;
- Teisę atšaukti savo sutikimą – kuomet duomenis tvarkome su Jūsų sutikimu;
- Teisę apriboti – prašyti, kad būtų apriboti pertekliniai ar neteisėtai tvarkomi asmens duomenys;
- Teisę ištrinti duomenis – prašyti, kad būtų ištrinti neteisėtai tvarkomi asmens duomenys, ar tie asmens duomenys kurie nebėra reikalingi, kad būtų pasiekti tikslai, kuriais jie buvo renkami arba kitaip tvarkomi;
- Teisę skųsti – rekomenduojame kreiptis į mus, ir mes pabandysime kartu su Jumis išspręsti visus Jūsų prašymus.
-
Teisė žinoti:
Šioje Privatumo politikoje pateikiama Klientams aktuali informacija apie Kleinto asmens duomenų tvarkymą. Jums svarbiausia informacija yra Privatumo politikos 14 skyriuje, kuriame detaliai pateikiami asmens duomenų tvarkymo tikslai, duomenų kategorijos, tvarkymo teisėti pagrindai bei saugojimo terminai. Taip pat kiekvieną kartą atlikę Privatumo politikos pakeitimus apie tai Jus informuosime atskiru pranešimu jums el.paštu ar telefono žinute.
-
Teisė ištaisyti asmens duomenis:
Jeigu pasikeitė Jūsų duomenys (pavardė, el. pašto adresas, telefonas), pasikeitė vairuotojo pažymėjimo duomenys (Jūs pakeitėte arba atnaujinote savo vairuotojo pažymėjimą) arba Jūs manote, kad mūsų tvarkoma informacija apie Jus yra netiksli ar neteisinga, Jūs turite teisę reikalauti šią informaciją pakeisti, patikslinti ar ištaisyti.
-
Teisė nesutikti su duomenų tvarkymu
Jūsų asmens duomenys tvarkomi remiantis teisėtu interesu, interesas tvarkyti Jūsų asmens duomenų neviršija Jūsų interesų ar pagrindinių teisių ir laisvių, dėl kurių būtina apsaugoti asmens duomenis. Tačiau, jeigu turite pagrindo manyti, kad Jūsų pagrindinės teisės ir laisvės yra pažeidžiamos dėl mūsų atliekamo duomenų tvarkymo, tuomet galite įgyvendinti savo kaip duomenų subjekto teisę ir apriboti tvarkomus duomenis.
Atitinkamai, tais atvejais, kai asmens duomenis bendrovė tvarko remiantis teisėtu duomenų valdytojo interesu (BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktas), arba jei duomenis tvarkome tiesioginės rinkodaros tikslais, klientas gali nesutikti su duomenų tvarkymu.
Siekiant įgyvendinti šią teisę, Jūs turite kreiptis į Bendrovę Privatumo politikos 13 skyriuje nurodytais kitais kontaktais.
-
Teisė atšaukti savo sutikimą
Tais atvejais, kai asmens duomenys tvarkomi Kliento sutikimo pagrindu, klientas turite teisę bet kada atšaukti savo sutikimą ir sutikimu grindžiamas duomenų tvarkymas bus nutrauktas. Pavyzdžiui, Jūs galite bet kada atšaukti savo sutikimą gauti marketinginius pasiūlymus ir įvairią informaciją, bet kuriais mūsų teikiamais kanalais (pvz. SMS žinutėmis, el.paštu ar skambučiu irpan.). Šių sutikimų atšaukimas neužkirs kelio toliau naudotis Bendrovės Paslaugomis, tačiau tai reikš, kad Bendrovė negalės teikti Klientui naudingų pasiūlymų apie Bendrovės Paslaugas. Taip pat šiose nuostatose pažymima, kad sutikimo atšaukimas neturi įtakos duomenų tvarkymo teisėtumui iki sutikimo atšaukimo.
Norėdami pasinaudoti šia teise, tai galite patogiai padaryti šiais būdais:
- susisiekę su mumis Privatumo politikos 13 skyriuje nurodytais kitais kontaktais.
-
Teisė apriboti duomenų tvarkymą:
Klientas turi teisę apriboti Bendrovės galimybę tvarkyti Kliento asmens duomenis. Klientui apribojus Kliento asmens duomenų tvarkymą Bendrovė su Kliento asmens duomenimis nebeatliks jokių veiksmų išskyrus asmens duomenų saugojimą.
Tačiau asmens duomenų apribojimas gali reikšti, kad apribojimo laikotarpiu Bendrovė gali neturėti galimybės užtikrinti Klientui Paslaugų teikimą ir tai gali lemti Paslaugų sutarties sustabdymą arba nutraukimą.
Asmens duomenų tvarkymą Klientas gali apriboti esant bent vienai iš šių aplinkybių:
- Kliento asmens duomenys yra netikslūs (asmens duomenų tvarkymo veiksmai šiuo atveju bus apriboti iki duomenų tikslumo patikrinimo);
- Kliento asmens duomenys yra tvarkomi neteisėtai, tačiau nesutinkate, kad Jūsų duomenys būtų ištrinti;
- Bendrovei nebereikia Kliento asmens duomenų nustatytais tikslais, tačiau reikalingi Klientui siekiant pareikšti, vykdyti arba apginti teisinius reikalavimus;
- Kliento asmens duomenys tvarkomi Klientui prieštaraujant dėl tokio asmens duomenų tvarkymo pvz. Bendrovei tvarkant Kliento duomenis teisėto intereso pagrindu. Tokiu atveju duomenų tvarkymas bus apribojamas šiuo pagrindu iki kol bus patikrinta, ar priežastys dėl kurių Bendrovė tvarko Kliento asmens duomenis yra viršesnės už Kliento.
Apriboti Kliento asmens duomenų tvarkymą Klientas gali susisiekęs su bendrove Privatumo politikos 13 skyriuje nurodytais kitais kontaktais.
-
Teisė ištrinti duomenis:
Klientas turi teisę prašyti, kad būtų nebetvarkomi Kliento asmens duomenys ir būtų panaikinti, esant bent vienai iš šių aplinkybių:
- asmens duomenys nebėra reikalingi, kad būtų pasiekti tikslai, kuriais jie buvo renkami arba kitaip tvarkomi;
- Klientas atšaukia sutikimą, kuriuo buvo grindžiamas duomenų tvarkymas ir nėra jokio kito teisinio pagrindo tvarkyti duomenis;
- Kliento asmens duomenys tvarkomi neteisėtai;
- Klientas pateikė prieštaravimą, kad asmens duomenys būtų tvarkomi Bendrovės teisėto intereso pagrindu ir yra įrodyta, kad Kliento interesai konkrečiu atveju yra viršesni.
Prašymas ištrinti Kliento asmens duomenis Bendrovė laikys prašymu taip pat nutraukti Paslaugų sutartį, kuri bus nutraukta Taisyklėse numatyta tvarka. Prašymas ištrinti tik tam tikrus Kliento asmens duomenis gali lemti Paslaugų sutarties sustabdymą arba nutraukimą arba tai, kad Bendrovė negalės Klientui suteikti visų Paslaugų.
Klientui išreiškus pageidavimą ištrinti visus ar dalį Kliento duomenų, Bendrovė toliau aktyviai nebetvarkys tų Kliento duomenų, kurie bus nebereikalingi tiems tikslams, kuriais jie buvo renkami arba kitaip tvarkomi, tačiau asmens duomenys bus saugomi pagal nustatytus terminus, dėl šių priežasčių:
- buhalterinės apskaitos, mokesčių reikalavimų tikslais asmens duomenys bus toliau tvarkomi vadovaujantis BDAR 6(1)(c) str. (tvarkyti duomenis būtina, kad būtų įvykdyta duomenų valdytojui taikoma teisinė prievolė);
- GPS (lokacijos) duomenys bus toliau tvarkomi vadovaujantis BDAR 6(1)(f) str. (tvarkyti duomenis būtina siekiant teisėtų duomenų valdytojo arba trečiosios šalies interesų);
- klientų skundų ir kitų kreipimųsi tvarkymo tikslu asmens duomenys bus tvarkomi vadovaujantis BDAR 6(1)(b) str. (tvarkyti duomenis būtina siekiant įvykdyti sutartį, kurios šalis yra duomenų subjektas);
- siekiant užtikrinti Sutartyje dėl Paslaugų teikimo numatyto draudimo užsakyti Paslaugas ir jomis naudotis ateityje įgyvendinimą, duomenys (Paslaugų teikimo nutraukimo priežastis, data, laikotarpis, tam tikri Jūsų identifikavimo duomenys, kt.) bus saugomi ir tvarkomi vadovaujantis BDAR 6(1)(f) str. (tvarkyti duomenis būtina siekiant teisėtų duomenų valdytojo arba trečiosios šalies interesų);
- esant ginčams, žalų, skolų administravimui, kitų mūsų teisinių reikalavimų užtikrinimo ir teisių apsaugos tikslais duomenys bus toliau tvarkomi vadovaujantis BDAR 6(1)(f) str. (tvarkyti duomenis būtina siekiant teisėtų duomenų valdytojo arba trečiosios šalies interesų).
Teisę ištrinti kliento asmens duomenis Klientas gali įgyvendinti susisiekęs su Bendrove Privatumo politikos 13 skyriuje nurodytais kitais kontaktais.
-
Teisė pateikti skundą:
Jeigu manote, kad Jūsų duomenis Bendrovė tvarko pažeisdama asmens duomenų apsaugos teisės aktų reikalavimus, visuomet pirmiausia prašom kreiptis tiesiai į Bendrovę.
Jeigu kliento nuomone, Bendrovė nesiims pagal Kliento prašymą būtinų veiksmų, Klientas turi teisę pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (L. Sapiegos g. 17, LT-10312 Vilnius, el. paštu ada@ada.lt).
- KAIP GALITE KREIPTIS DĖL SAVO TEISIŲ ĮGYVENDINIMO?
Prašymus pasinaudoti savo teisėmis, galite pateikti šiais būdais:
- Jūs galite įgyvendinti savo teises susisiekdami su mumis el. paštu info@eurosiunta.lt ir pateikę laisvos formos prašymą.
- Telefonu: +370 67297228 (pažymime, kad telefonu galime įgyvendinti, ne visas Jūsų teises). Susisiekus telefonu, pirmiausia bus patikrinta Jūsų tapatybė, prašant nurodyti savo Vardą Pavardę ar kitą informaciją, kurią turėtų žinoti tik Klientas.
- Taip pat savo teisėmis galite pasinaudoti atvykę į Bendrovės buveinę ir užpildę prašymo formą, tokiu atveju bus reikalinga parodyti Kliento asmens dokumentą (dokumento kopija nebus saugoma);
Jeigu Bendrovei kyla abejonių dėl Kliento tapatybės prieš imantis aktyvių veiksmų Bendrovė paprašys pateikti papildomus dokumentus, įrodymus arba paprašys pateikti prašymą tik raštu ir/ar pasirašytą kvalifikuotu elektroniniu parašu arba atvykti į bendrovės buveinės adresą.
- KONTAKTAI SUSISIEKIMUI:
Duomenų valdytojas, kuris tvarko šioje Privatumo politikoje nurodytus kliento asmens duomenis, yra – UAB
„Eurosiunta“, juridinio asmens kodas 303237566 , adresas Prūsų g. 4, Kaunas.
Duomenų apsaugos pareigūnas – vykdanti BDAR reikalavimus, Bendrovėje paskirtas duomenų apsaugos pareigūnas, su kuriuo galima susisiekti visais šios Privatumo politikos klausimais bei visais kitais UAB „Eurosiunta“ atliekamo duomenų tvarkymo klausimais. Duomenų apsaugos pareigūno kontaktai – elektroninis paštas: info@eurosiunta.lt .
Taip pat telefonu – +37067297228
- ASMENS TAPATYBĖS PATVIRTINIMAS IR DOKUMENTŲ PATEIKIMAS
Kada tvarkomi Kliento asmens duomenys? |
Jeigu Klientas ketina nuomotis automobilius Bendrovei būtina, įsitikinti Kliento tapatybės tikrumą ir ar Klientas turi teisę vairuoti automobilį bei susirinkti tai pagrindžiančius įrodymus. To nepadarius, Bendrovė negali teikti automobilių nuomos Paslaugų. Atvejais, kai Klientas yra iš trečių šalių (t.y. ne EEE pilietis), Kliento pateiktame vairuotojo pažymėjime nėra nurodytas asmens kodas, arba pateiktas vairuotojo pažymėjimas ar nuotraukos Bendrovei kelią įtarimus, prieš leidžiant naudotis Paslaugomis, su Klientu susisieksime ir paprašysime pateikti papildomą tapatybę įrodantį dokumentą. Jeigu tapatybės ir teisės vairuoti patikrinimo tikslais Klientas nesutinka ar negalite pateikti kito tapatybę įrodančio dokumento ir/ar vairuotojo pažymėjimo duomenų paslauga nebus suteikta. |
Duomenų kategorijos |
Vardas, pavardė, gimimo data, vairuotojo pažymėjimo numeris, galiojimo laikas, Kliento vairuotojo pažymėjimo kopija, valstybė, gyvenamosios/ registracijos vietos adresas. |
Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas |
(2) BDAR 6 straipsnio 1 dalies c punktas– Bendrovei taikoma teisinė |
prievolė: – užtikrinti, kad Bendrovės Paslaugomis galėtų naudotis tik teisę vairuoti turintys asmenys (LR administracinių nusižengimų kodeksas 424 str. 1 d.) (3) BDAR 9 straipsnio 2 dalies a punktas) – Sutikimas: – apdoroti veido vaizdą (asmenukes). |
|
Duomenų saugojimo terminas |
|
Jums pasinaudojus Bendrovės Paslaugomis – visu Paslaugų sutarties galiojimo metu ir 5 m. jai pasibaigus. |
|
Privatumo politikos 8 skyriuje yra išvardinti atvejai ir sąlygos, kai šie Jūsų asmens duomenys gali būti saugomi ar kitaip tvarkomi ir ilgesnį laiką. |
- NAUDOJIMASIS PASLAUGOMIS
Kada tvarkomi Jūsų asmens duomenys? |
Klientui naudojantis Paslaugomis t.y. Transporto priemonių nuoma, Bendrovė renka įvairią informaciją apie Paslaugų naudojimą bei Kliento veiksmus, tam, kad įvykdyti Sutarties sąlygas bei užtikrinti Paslaugos sklandų teikimą, vientisumą iri saugumą. Taip pat visi Paslaugų metu sugeneruojami ir surenkami duomenys, įskaitant ir asmens duomenis apie Kliento naudojimąsi Bendrovės Paslaugomis, padeda vykdyti teikiamų Paslaugų atsekamumą, tikslumą ir taip pat yra naudojami siekiant apginti Bendrovės interesus, jeigu yra pastebimi neleistini veiksmai, kurie yra laikomi Paslaugų sutarties pažeidimu. |
Duomenų kategorijos |
Transporto priemonės rezervavimo data ir laikas, Transporto priemonės naudojimo data ir laikas, Transporto priemonės paslaugos pradžia ir paslaugos pabaiga, maršrutas, greitis, kelionės atstumas, trukmė, degalų naudojimas ir degalų kortelės panaudojimo faktas. Kiti techniniai Transporto priemonės parametrai, Transporto priemonės GPS koordinačių duomenys; Paslaugos kaina, apmokėjimo už Paslaugas faktas ir suma, sąskaitos faktūros išrašymo faktas, skolos faktas ir suma, maksimali Kliento įsiskolinimo už suteiktas Paslaugas suma. |
- PERIODINIS VAIRUOTOJO PAŽYMĖJIMO GALIOJIMO PATIKRINIMAS IR/AR VAIRUOTOJO PAŽYMĖJIMO ATNAUJINIMAS
Kada tvarkomi Jūsų asmens duomenys? |
Klientui naudojantis Transporto priemonėmis (automobiliais), Bendrovė turi teisę periodiškai atlikti Kliento vairuotojo pažymėjimo galiojimo patikrą, kad įsitikinti ar Kliento teisė vairuoti nebuvo apribota. . |
Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas |
BDAR 6 straipsnio 1 dalies c punktas– Bendrovei taikoma teisinė prievolė: – užtikrinti, kad Bendrovės Paslaugomis galėtų naudotis tik teisę vairuoti turintys asmenys (LR administracinių nusižengimų kodeksas 424 str. 1 d.) |
Duomenų saugojimo terminas |
Jums pasinaudojus Bendrovės Paslaugomis – visu Paslaugų sutarties galiojimo metu ir 5 m. jai pasibaigus. |
Privatumo politikos 8 skyriuje yra išvardinti atvejai ir sąlygos, kai šie Jūsų asmens duomenys gali būti saugomi ar kitaip tvarkomi ir ilgesnį laiką. |
- MOBILUMO STEBĖJIMAS PER GPS KOORDINATES (VIETOS DUOMENŲ APDOROJIMAS)
Kada tvarkomi Jūsų asmens duomenys? |
Kiekvienoje Transporto priemonėje yra įdiegta GPS sistema. Ši elektroninė sistema, registruoja ir perduoda Bendrovei Transporto priemonės buvimo vietą, Transporto priemonės nuvažiuotą atstumą, greitį ir kitus su Transporto priemone susijusius duomenis. GPS duomenys Bendrovei yra itin svarbūs nes jų pagalba galima sklandžiai organizuoti Transporto priemonių paskirstymą, nustatyti jų buvimo vietą |
bei turėti tikslius kelionių atsekamumus, kad Bendrovė galėtų užtikrinti savo ir/ar trečių šalių teisėtus interesus (ypač aktualu vagysčių, žalų ir KET pažeidimų atveju). Taip pat išimtiniais atvejais, kuomet GPS sistema užfiksuoja duomenis, kurie gali sukelti pavojų klientui, Transporto priemonei ir kitiems eismo dalyviams (pvz., itin didelis greitis), Bendrovė turi teisę susisiekti su Klientu asmeniniu skambučiu į jo sutartyje nurodytą telefono numerį ir pranešti apie vykstantį Paslaugų sutarties sąlygų pažeidimą, kuris gali sukelti žalą Klientui ir kitiems eismo dalyviams. |
|
Duomenų kategorijos |
Transporto priemonės GPS duomenys, susieti su konkrečiu Klientu, GPS koordinatės, Transporto priemonės naudojimo data ir laikas, maršrutas, greitis, kelionės atstumas, trukmė, GPS koordinatės. |
Papildomos duomenų kategorijos vykdant automatinius skambučius dėl greičio viršijimo |
Transporto priemonės GPS duomenys, susieti su konkrečiu Klientu, GPS koordinatės, Transporto priemonės naudojimo data ir laikas, maršrutas, greitis, kelionės atstumas, trukmė; |
Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas |
(2) BDAR 6 straipsnio 1 dalies c punktas – Bendrovei taikoma teisinė prievolė: – prievolė pranešti Jūsų duomenis administracinio nusižengimo atveju – LR Administracinių nusižengimo kodekso 611 str. 2 d.
– sumažinti eismo įvykių dėl greičio viršijimo skaičių. |
Duomenų saugojimo terminas |
GPS duomenys – 12 mėnesių nuo jų sukūrimo dienos. |
Privatumo politikos 8 skyriuje yra išvardinti atvejai ir sąlygos, kai šie Jūsų asmens duomenys gali būti saugomi ar kitaip tvarkomi ir ilgesnį laiką. |
- UŽKLAUSŲ, PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ ADMINISTRAVIMAS IR KITA KOMUNIKACIJA SU JUMIS
Kada tvarkomi Jūsų asmens duomenys? |
Jeigu į Bendrovę kreipsitės telefonu ir/ar raštu (elektroniniu paštu, socialinius tinklus ar kitaip), Bendrovė išsaugos Jūsų kreipimosi faktą ir pateiktą informaciją, įskaitant asmens duomenis, kad būtų galima tinkamai išnagrinėti Kliento pasikreipimą ir atsakyti į Kliento klausimą, prašymą ar skundą. |
Duomenų kategorijos |
Susisiekus skambučiu: vardas, pavardė, mobiliojo telefono numeris, el. pašto adresas, gyvenamosios vietos adresas, kelionių duomenys ir kita informacija, reikalinga norint užbaigti Kliento patvirtinimą. Susisiekus el. paštu vardas, pavardė, mobiliojo telefono numeris, el. pašto adresas, gyvenamosios vietos adresas. Kelionių duomenys ir kita informacija, reikalinga Kliento patvirtinimui užbaigti. Kita informacija, susijusi su rašytiniu prašymu ir susirašinėjimo istorija; Teikiant šią Klientų aptarnavimo paslaugą gali būti naudojama arba atskleista papildoma ir neskelbtina informacija: vairuotojo pažymėjimo informacija, informacija apie įvykį, eismo įvykį, informacija apie keleivius, detalus konkrečios avarijos ir (arba) problemos aprašymas, išsamios skundo aplinkybės arba kitas prašymas, skundą ir/ar nelaimingą atsitikimą įrodantys dokumentai. |
Papildomos duomenų kategorijos, jeigu Bendrovei reikia susisiekti su klientu dėl svarbių priežasčių |
Jūsų vardas, pavardė, mobiliojo telefono numeris, el. pašto adresas, gyv, vietos adresas, pokalbio data ir laikas, skambučio trukmė ir skambučio Jums siunčiamo elektroninio pranešimo/ SMS žinutės pavadinimas, pranešimo pristatymo faktas ir data, pranešimo atidarymo (perskaitymo) faktas ir data, pranešimo turinyje pateiktos nuorodos atidarymo faktas ir data. |
Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas |
(1) BDAR 6 straipsnio 1 dalies b punktas – Sutarties vykdymas: – Paslaugos sutarties administravimas. (2) BDAR 6 straipsnio 1 dalies a punktas – Sutikimas: – atsakyti, konsultuotis, teikti ir administruoti Paslaugas, kai bet kuris asmuo inicijuoja pirmąjį pokalbį. |
Duomenų saugojimo terminas |
Skundai, pretenzijos ir rašytiniai prašymai, susiję su Paslaugos sutarties vykdymu ir (arba) kurie gali būti susiję su ginčais – visu Paslaugų sutarties galiojimo metu ir 5 m. jai pasibaigus. |
Pokalbių įrašai saugomi 6 mėnesius nuo sukūrimo momento. |
|
Privatumo politikos 8 skyriuje išvardyti atvejai ir sąlygos, kada šie asmens duomenys gali būti saugomi ar kitaip tvarkomi ilgesnį laiką. |
- TIESIOGINĖ RINKODARA / MARKETINGAS
Kada tvarkomi Jūsų asmens duomenys? |
Bendrovė tvarko Kliento asmens duomenis tam, kad būtų galima teikti bendro pobūdžio ir/ar asmeninius pasiūlymus (įskaitant mūsų partnerių pasiūlymus) bei kitą informaciją apie Bendrovės teikiamas Paslaugas, kuri Klientui gali būti aktuali. Pranešimus, pasiūlymus ir informaciją bendrovė gali siųsti keliais būdais: elektroniniu paštu, SMS. Pranešimų su pasiūlymais ir informacija siuntimui galite atsisakyti sutarties pasirašymo metu. |
Duomenų kategorijos |
Vardas, pavardė, el. pašto adresas ir (ar) telefono numeris, šalis, miestas, amžius; kliento tipas (privatus / verslo klientas). Tiesioginės rinkodaros sutikimų/atšaukimų informacija ir istorija. |
Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas |
|
Duomenų tvarkymo ir saugojimo terminas |
Asmens duomenys tvarkomi tol kol galioja sutikimas t.y. atšaukiamas sutikimas. |
Sutikimų istorija, Klientui nepasinaudojus Bendrovės Paslaugomis, saugoma visu Paslaugų sutarties galiojimo metu ir 3 mėn. jai pasibaigus. |
|
Sutikimų istorija, Klientui pasinaudojus Bendrovės Paslaugomis, saugoma visu Paslaugų sutarties galiojimo metu ir 5 m. jai pasibaigus. |
- RINKODAROS PRIEMONIŲ OPTIMIZAVIMAS
Kada tvarkomi Jūsų asmens duomenys? |
Tikslu pateikti Klientams suasmenintą turinį ir rekomendacijas, specialiai Klientams pritaikytus rinkodaros pasiūlymus ir/ar suteikti Klientams kitas Bendrovės galimas naudas, bei Bendrovei galėti plėsti siūlomų Paslaugų asortimentą, bei tobulinti bendrovės teikiamas Paslaugas. Siekdami dar geriau pažinti savo Klientus, jų poreikius ir pomėgius, Bendrovė taip pat gali skirstyti Klientus į kategorijas pagal įvairius požymius (kaip pvz. amžių, vietovę, Paslaugų naudojimo įpročius ir kt.). Aprašyti veiksmai Klientui neturi jokio teisinio ar panašaus reikšmingo poveikio, tačiau jie Bendrovei leidžia geriau suprasti Kliento poreikius, interesus ir pomėgius, sukurti ir pasiūlyti įvairesnes, labiau Kliento poreikius atitinkančias Paslaugas. Bendrovė siekdama efektyvesnio įvairių taikomų rinkodaros priemonių administravimo, Bendrovė naudoja įvairias trečiųjų šalių priemones, kurios padeda atlikti tikslius analizes veiksmus pvz. Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads manager ir kitus pažangius įrankius, kurių pagalba Bendrovė gali rinkti Kliento duomenis, susijusius su Kliento elgsena Svetainėje, Socialiniuose tinkluose. |
Duomenų kategorijos |
Techninė informacija, susijusi su naudojamu įrenginiu, pvz.: naršyklės tipas, įrenginio tipas ir modelis, procesorius, sistemos kalba, atmintis, OS versija, IP adresas, „User agent“, IDFA (reklamuotojų identifikatorius), „Android ID“ („Android“ įrenginiuose); „Google“ reklamuotojo ID, kiti panašūs unikalūs identifikatoriai. Įsitraukimo informacija, t.y., informacija, susijusi su skelbimų kampanijomis ir galutiniais kliento veiksmais, pvz., paspaudimai ant skelbimų, peržiūrėtų skelbimų parodymai, auditorijos ar segmentai, kuriems priskirta skelbimų kampanija, skelbimų tipas ir tinklalapis arba programa, kur buvo rodomi tokie skelbimai, tinklalapiai, kuriuose lankėsi galutinis vartotojas. Kita Jūsų naršymo Svetainėje istorija. |
Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas |
BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktas – Teisėtas Bendrovės ir trečiųjų šalių interesas:
|
Duomenų saugojimo terminas |
Jums nepasinaudojus Bendrovės Paslaugomis – visu Paslaugų sutarties galiojimo metu ir 3 mėn. jai pasibaigus. |
Jums pasinaudojus Bendrovės Paslaugomis – visu Paslaugų sutarties galiojimo metu ir 5 m. jai pasibaigus. |
Duomenys, kurie yra anonimizuoti ir kurių negalima sujungti su jokiu specifiniu Klientu ir/ar tik statistiniai duomenys yra saugojami be apibrėžto termino, iki kol jų reikia atitinkamam užsibrėžtam tikslui pasiekti. |
- SOCIALINIŲ TINKLŲ ADMINISTRAVIMAS
Kada tvarkomi Jūsų asmens duomenys? |
Bendrovė administruoja savo profilius ir paskyras įvairiuose socialiniuose tinkluose, kaip pvz.,: .Facebook Tik tok Jei domitės mūsų Paslaugomis ir sekate mūsų profilius socialiniuose tinkluose, dalyvaujate mūsų skelbiamuose žaidimuose, akcijose, pasidalinate su mumis savo nuotrauka ar mus pažymite savo nuotraukoje, viešame įraše ir pan., mes renkame ir naudojame Jūsų duomenis, kuriuos gauname tiesiogiai iš Jūsų, kai Jūs atliekate mūsų profilyje aktyvius veiksmus. |
|||
Atkreiptinas dėmesys į tai, kad mūsų paskyros yra integruotas į socialinių tinklų platformas (pvz. Facebook, Instagram, Linkedin ir pan.) todėl visi socialinių platformų teikėjai turi visas galimybes rinkti ir kitus Jūsų asmens duomenis. Detalią informaciją apie kiekvienos socialinių tinklų platformos vykdomus duomenų tvarkymus, duomenų naudojimo tikslus ir apimtį galite rasti atitinkamo socialinio tinklo privatumo politikoje. |
||||
Jei norite pasinaudoti savo teisėmis, susijusiomis su duomenimis kurie yra tvarkomi socialiniuose tinkluose, Jums būtų efektyviau susisiekti tiesiogiai su atitinkamo socialinio tinklo valdytoju. |
||||
Duomenų kategorijos |
Vardas, pavardė, lytis, valstybė, nuotrauka, informacija apie komunikaciją paskyroje („patinka“, „sekti“, „komentuoti“, „dalintis“ ar kt.), atsiųsti pranešimai, informacija apie pranešimus (žinutės gavimo laikas, žinutės turinys, žinutės priedai, susirašinėjimo istorija ar kt.), komentarai, reakcijos į paskelbtus įrašus, bendrinimai, informacija apie dalyvavimą mūsų organizuojamuose renginiuose ir (ar) žaidimuose. Mums atsiųstą/ pažymėta nuotrauka ir jos viešas pasidalinimas. |
|||
Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas |
BDAR 6 straipsnio 1 dalies a punktas – Sutikimas: – tvarkyti Jūsų duomenis, kai Jūs savo noru atliekate aktyvius veiksmus mūsų socialinių tinklų paskyrose. |
|||
Duomenų terminas |
saugojimo |
Atitinkamo socialinio tinklo teikėjas nustato duomenų saugojimo terminus. Rekomenduojame patikrinti atitinkamo socialinio tinklo privatumo politiką. Mes atitinkamai savo socialinių tinklų nebeaktualius įrašus peržiūrime ir esant poreikiui ištriname. |
- KELIŲ EISMO TAISYKLIŲ IR STOVĖJIMO PAŽEIDIMŲ BAUDŲ ADMINISTRAVIMAS
Kada tvarkomi Jūsų asmens duomenys? |
Atsižvelgiant į Paslaugų sutarties sąlygas, taikomus teisės aktus bei Bendrovės teises ir teisėtus interesus mes vadovaudamiesi turimais Transporto priemonės duomenimis turime teisę ir, tam tikrais atvejais, pareigą atskleisti informaciją apie Jus ir Jūsų atliktus Kelių eismo taisyklių pažeidimus (pvz., dėl greičio viršijimo, vairavimo apsvaigus) kompetentingoms institucijoms (pvz., policijai). Taip pat atskleisti Jūsų duomenis savivaldybėms ir parkavimo aikštelių savininkams, kad gautos baudos būtų perrašomos Jūsų vardu ir/ar kad Jūs tiesiogiai aiškintumėtės šių pažeidimų pagrįstumą. Taip elgiamės vadovaujantis įstatymų reikalavimais, gindami savo interesus ir tam, kad Jūs kaip atitinkamos veiklos galimas pažeidėjas |
galėtumėte ginti savo teises ir ginčyti baudos pagrįstumą, jeigu manote, kad pažeidimas užfiksuotas klaidingai. |
|||
Duomenų kategorijos |
Visi duomenys apie Klientą, pasiekiami iš sutarties pasirašyme surinktų reikalingų asmens duomenų; Stovėjimo (parkavimo) pažeidimo faktas, rašytiniai dokumentai apie paklausimus ir informacijos prašymus, Kliento atskleisti duomenys ir atskleidimo data; Kelių eismo taisyklių pažeidimo faktas, rašytiniai dokumentai apie paklausimus ir informacijos prašymus, Kliento atskleisti duomenys, atskleidimo data. |
||
Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas |
(1) BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktas – Bendrovės ir trečiųjų šalių teisėti interesai: – turime teisę perduoti informaciją apie automobilių statymo taisyklių ir Kelių eismo taisyklių pažeidimus kompetentingoms institucijoms, kad gauta bauda už pažeidimą būtų peradresuota pažeidimą padariusiam klientui. (2) BDAR 6 straipsnio 1 dalies c punktas – Bendrovei taikoma teisinė prievolė: – prievolė pranešti Jūsų duomenis administracinio nusižengimo atveju – LR Administracinių nusižengimo kodekso 611 str. 2 d. |
||
Duomenų saugojimo terminas |
Jums pasinaudojus Bendrovės Paslaugomis – visu Paslaugų sutarties galiojimo metu ir 5 m. jai pasibaigus. |
||
- SKOLŲ IR ŽALŲ ADMINISTRAVIMAS BEI TEISINIŲ REIKALAVIMŲ IR INTERESŲ UŽTIKRINIMAS
Kada tvarkomi Jūsų asmens duomenys? |
Bendrovė turi teisę, kiek tai leidžiama pagal galiojančius teisės aktus ir atsižvelgiant į mūsų teisėtus interesus, administruoti, valdyti ir išieškoti ir/ar perduoti išieškojimui Jūsų skolas už neatsiskaitytas Paslaugas bei mums ir/ar mūsų turtui sukeltą finansinę žalą. Mes taip pat, tvarkome Jūsų asmens duomenis siekdami įgyvendinti savo teisinius reikalavimus ir teisėtų interesų gynybą (įskaitant sukčiavimo prevenciją), apsaugoti savo, savo klientų ir kitų asmenų turtą ir interesus, surinkti pažeidimų įrodymus bei užkirsti kelią mūsų, mūsų klientų ir kitų asmenų interesų pažeidimui, piktnaudžiavimui mūsų Paslaugomis. |
||||
Duomenų kategorijos |
Informacija apie skolą (-as), skolos dydį, priminimus ir raginimus sumokėti el. paštu, grąžinimo istorija, įmokų planas ir skolos uždarymo/nurašymo data; Jeigu naudojama skolų išieškojimo įmonės paslauga: Kliento vardas, pavardė, asmens kodas ar kitas asmens kodas, gyvenamosios vietos adresas, elektroninio pašto adresas, telefono numeris, skolos perdavimo išieškojimo įmonei data, skola, skolų išieškojimo bendrovės aktyvūs veiksmai, grąžinimo istorija ir skolos uždarymo/nurašymo data. Žalos faktai susiję su Bendrove/Transporto priemone/trečiaisiais asmenimis, vairuotojo pažymėjimo duomenys, visi su žala susiję įrodymai ir dokumentai. |
Draudimo atvejai ir kita susijusi informacija; Informacija apie kitus Transporto priemonėje buvusius ir (arba) ją vairavusius asmenis. Informacija apie žalos sumą, sumokėjimo faktą, mokėjimo planus, susidariusią skolą ir kt. |
|
Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas |
BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktas – Bendrovės ir trečiųjų šalių teisėti interesai:
– administruoti, valdyti ir išieškoti žalą, padarytą Bendrovės turtui ar susijusiam trečiajam asmeniui; |
Duomenų saugojimo terminas |
Jums pasinaudojus Bendrovės Paslaugomis – visu Paslaugų sutarties galiojimo metu ir 5 m. jai pasibaigus. |
- MOKESČIŲ, BUHALTERINĖS APSKAITOS IR KITŲ ĮSTATYMŲ NUMATYTŲ PRIEVOLIŲ VYKDYMAS
Kada tvarkomi Jūsų asmens duomenys? |
Tam, kad galėtume užtikrinti tinkamą mokestinių, buhalterinės apskaitos, kitų įstatyminių prievolių įgyvendinimą (t.y., teisingą apskaitos dokumentų išrašymą ir deklaravimą valstybinėms institucijoms, pinigų plovimo prevencijos reikalavimų įgyvendinimą, kt.), mes su Jūsų asmens duomenimis sukuriame įvarius apskaitos dokumentus ir juos administruojame. |
Duomenų kategorijos |
Vardas, pavardė, gyvenamosios vietos adresas, asmens kodas, PVM mokėtojo kodas (kai asmuo yra registruotas PVM mokėtoju); Duomenys apie Paslaugą (Paslaugos aprašymas; kaina/sumokėta suma), išduoti apskaitos dokumentai ir jų rekvizitai bei kiti apskaitos ir mokesčių duomenys, kuriuos Bendrovė privalo rinkti, tvarkyti ir saugoti pagal įstatymus ir kitus teisės aktus. |
Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas |
BDAR 6 straipsnio 1 dalies c punktas – Teisinės pareigos ir teisės aktų reikalavimai :
Papildomai remiantis:
|
Duomenų saugojimo terminas |
Dažniausiai saugojimo ir ištrynimo laikotarpis skaičiuojamas nuo buhalterinio dokumento sukūrimo dienos – 10 metų po dokumento sukūrimo (pvz., PVM sąskaitos faktūros) |
Jums pasinaudojus Bendrovės Paslaugomis – visu Paslaugų sutarties galiojimo metu ir 5 m. jai pasibaigus. |
|
- VERSLO KLIENTŲ PASKYRŲ ADMINISTRAVIMAS
Kada tvarkomi Jūsų asmens |
Jeigu Sutartį dėl Paslaugų teikimo su Bendrove sudaro verslo klientas (įmonė, įstaiga, organizacija) (toliau – Verslo klientas), mes atitinkamai |
duomenys? |
tvarkome tokio verslo kliento darbuotojų, atstovų asmens duomenis, kurie nurodyti šioje Privatumo politikoje (visais aukščiau išvadintais tikslais). Verslo klientų darbuotojai ir atstovai turi visas duomenų subjektų teises, numatytas šios Privatumo politikos 11 skyriuje. Verslo klientas privalo informuoti savo darbuotojus ar atstovus apie jų asmens duomenų tvarkymą, kaip nurodoma Verslo kliento ir Bendrovės sutartyje. Tuo atveju, kai Verslo klientai veikia kaip savo darbuotojų, atstovų asmenų duomenų valdytojai, mes nesame už tai atsakingi ir tokioms tvarkymo operacijoms šios Privatumo politikos nuostatos nėra taikomos. |
||
Duomenų kategorijos |
Įmonės pavadinimas, adresas, įmonės registracijos kodas, PVM kodas, Paslaugos sutartis; Asmens, atsakingo už paslaugų teikimo sutarties vykdymą, vardas, pavardė, pareigos, elektroninio pašto adresas, telefono numeris ir kita informacija; Darbuotojo, kuriam suteikta teisė naudotis Bendrovės verslo paskyra, vardas, pavardė, pareigos, elektroninio pašto adresas ir telefono numeris; |
||
Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas |
BDAR 6 straipsnio 1 dalies b punktas – Sutarties vykdymas: – Paslaugų sutarties sudarymas ir vykdymas. |
||
Duomenų saugojimo terminas |
Jums nepasinaudojus Bendrovės Paslaugomis – visu Paslaugų sutarties galiojimo metu ir 3 mėn. jai pasibaigus. |
||
Jums pasinaudojus Bendrovės Paslaugomis – visu Paslaugų sutarties galiojimo metu ir 5 m. jai pasibaigus. |
|||
Privatumo politikos 8 skyriuje išvardyti atvejai ir sąlygos, kada šie asmens duomenys gali būti saugomi ar kitaip tvarkomi ilgesnį laiką. |
- SVETAINĖS ADMINISTRAVIMAS, APTARNAVIMAS, TOBULINIMAS
Kada tvarkomi Jūsų asmens duomenys? |
Klientui lankantis ir naršant Bendrovės Svetainėje, statistinių duomenų rinkimo ir Paslaugos kokybės bei lankytojų patirties tobulinimo tikslais yra tvarkomi Svetainėje naudojamų slapukų duomenys analizuojami naudojantis analitine paslauga Google Analytics, kuri leidžia fiksuoti ir analizuoti statistinius svetainės naudojimo duomenis. Daugiau informacijos apie Google Analytics ir jos įrankiais renkamą informaciją rasite čia: https://support.google.com/analytics/answer/9019185?hl=en&ref_topic=29 19631#zippy=%2Cin-this-article. Daugiau informacijos apie Svetainėje naudojamus slapukus rasite mūsų Slapukų politikoje čia: https://eurosiunta.lt/privatumo-politika/ . |
Duomenų kategorijos |
IP adresas, MAC adresas, apsilankymo data, trukmė, lankyti puslapiai, naršymui internete naudojami įrenginiai ir programos, pan. |
Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas |
BDAR 6 straipsnio 1 dalies a punktas – Sutikimas: – tvarkyti Jūsų duomenis, kai Jūs sutikote, kad mes slapukų pagalba seksime Jūsų veiksmus Svetainėje. |